Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Budu zase vybírat:-)

 o Navštíveno 17119x o
o 07.02.2011, 17:53 | Zdeny60
Je velmi pravděpodobné, že budu zase vybírat. Mazda 3MPS je pryč a Spec.B je jen přechodné stadium.

Rozhoduji se, co dál. Trochu začínám tápat, co vybrat, jako rovonocennou náhradu stran výkonu, jízdních vlastností, prostoru, servisn´ích nákladů a spolehlivosti, ale poněkud "civilnějšího" odpružení. Prostě netušil jsem, že SPecB bude zrovna tak tvrdé, jako 3MPS:-)Holt místní komunikace po zimě představují děrodromy, ne silnice.

Uvažuji jako o jedné z variant o Outbacku 3,0R a nebo, A6 Quattro. Rád bych zachoval buď 4x4 a nbeo jen FWD, RWD si do zdejších podmínek nechci kupovat, ale možná je to předsudek, protože jsem v tom tady u nás v zimě nejezdil, zato řadu jsem jich tu viděl tančit:-)

CHtěl bych výkon kolem 230-270HP, atmosféru, něco, co nehnije na počkání, něco to vydží, něco, u čeho se kvůli ropzvodům nemusí rozebírat půl auta (viz vedlejší vlákno o A6 3,0TDI), obávám se, že benzínové A6 AVant na tom je zcela stejně...

6MPS nechci, ameriku nechchi,korejce ne,VW taky ne, AR taky ne. Nevím. ALe třeba něco existuje.

Jedno, zdali MT či AT. Rok kolem 20007-08, staší ne, nobější taky ne (cena, nechci do toho valit více než 600 tisíc).

Najdeme něco? Možná, 530i, ale to bych musel s někým projet v zimě, abych fakt viděl, že se to dá a že ti, co každoročně tancují na Ostružné či Bludováku, to nemají v rukách a pak to svádí na auto:-)

Možná nový Accord? ALe asi nebude výkon.Vzhledově se mi líbí.

Prostě nevím.



o 07.02.2011, 17:54 | Midnite
promiň za OT ale neverending story
o 07.02.2011, 17:55 | PAVELK
pokud by ses chtěl proskočit v 530i není problém :-)
o 07.02.2011, 17:59 | walish
juchů,konečně:-D

Zdeny,myslím,že líbit se ti nebude,ale když půjdeš do bazaru,prosím,projeď se v tom,já si myslím,že v pohodlnějším autě si nejel a v pohodlnějších sedačkách si neseděl...Neříkám,ať si to koupíš,neříkám,že se ti to musí líbit,ale jen si to ze zvědavosti projeď... [ Link ]
o 07.02.2011, 18:09 | Zdeny60
Pavelk: jedu ve středu přes MB - šlo by se potkat - kolem 11.-12. hodiny? Dáš mi komentář, proč ano/ne:-)
o 07.02.2011, 18:11 | Zdeny60
Midnite: to jájen, že je tu tak mrtvo a ticho :-)
Walish: tak toto se mi fakt nelíbí.
o 07.02.2011, 18:11 | PAVELK
oki, napiš si na mě telefon 777 742 435 budu na to myslet měl bych se motat kolem, mám ale manuál a jen zadokolku
o 07.02.2011, 18:29 | Only_One
lituji český trh s vozy.... neboť se na něj chystá největší kritik všech dob...
o 07.02.2011, 18:32 | muSlim
Ty vole netušil. Zdeny to si už robíš srandu nie? Koľkokrát Ti to tu bolo pod nos dané, že Spec B., a i sériová 3.0R Legacy sú _tvrdé_ autá? Nie, Ty si to vlastne nemohol tušiť :-)))
o 07.02.2011, 18:51 | kozlustechnykus
Kusuj Slime, aspon bude pul roku co cist:) Uz se tesim.-D
o 07.02.2011, 18:56 | Rudi
Superb 3,6 V6 4x4 :-)
o 07.02.2011, 19:05 | Only_One
vybíral, vybíral až přebral..
o 07.02.2011, 19:12 | Syrup
kazdej plny usta reci tady koukam (slusne), ale aby jste neco poradily, to ne.

Za me e61 530xi/xd
o 07.02.2011, 19:18 | fredy
taky bych zvolil 5er v krásné výbavě udělá radost
o 07.02.2011, 19:20 | PAVELK | Upraveno: 2011-02-07 19:22:29
šel bych do BMW
o 07.02.2011, 19:21 | mr.brain
Impreza STI, protože ty jedinej budeš schopen s ní jezdit za 7/100 :)
o 07.02.2011, 19:23 | Only_One
Land Rover Range Rover V8 :-)
o 07.02.2011, 19:30 | Vasekkch
Jako Rudi.. zauvažuj nad superbem 3,6.. kolem 500-600 nejdeš uplně v pohodě. Konstrukčne je to auto mnohem jednodušší jak A6 (motor příčně). Je to vlastně prodloužená OII s komfortem někde jinde.
o 07.02.2011, 19:47 | Kounect
C6 2.7hdi, když si tak stěžuješ na ty záda a z výběru jsi nevyloučil.
Jinak varianta SuperB taky není marná.
o 07.02.2011, 19:52 | Dudelina
Jojo, C6 je správná volba :)
Ovšem o tom jak se to sere, nebo ne, to nevím... ale vím, že to nemá nikdo na ředitelství Citroen ČR :)
o 07.02.2011, 20:01 | camron
Zdeny, bohužel tě zklamu. Lidstvo ještě nedokázalo vyrobit automobil, který by ti vyhovoval...
o 07.02.2011, 20:30 | Tuner#2
Jako JR...
o 07.02.2011, 20:37 | Šestikule
No, vzhledem k tomu, jak krátce ti auto vydrží a jak dlouho ho pak prodáváš, bych spíše koupil za pár kaček poctivý koráb z devadesátých let, kdy bylo ještě podstatné jak auto jezdí a jakou má výdrž. Vrazil bych něco do první údržby a užíval si pohodlí, dokud to bude jezdit. V případě nespokojenosti by mě aspoň netrápilo, že jsem propr.al x-set tisíc.
Takže bych koukl na nějaký benziny typu Audi A8 4.2Q, BMW E38 740i či klidně E32 740i, MB W140 S500.
o 07.02.2011, 20:49 | jasisoft
pripadne stylovku, bmw 850i....kua ked budem velky si to kupim.....
o 07.02.2011, 20:54 | xenon04
jestli to nemusí být kombi, tak postuduj pohon SH-AWD [ Link ] a koukni na legenda - tenhle typ [ Link ]
neměc jich do 600k pár má :-) [ Link ]
o 07.02.2011, 21:27 | Augi | Upraveno: 2011-02-07 21:27:49
Superb 3.6 V6 4x4 ... není co řešit...
o 07.02.2011, 21:50 | Klobouk
za mě C6,konrétně s tímhle interiérem z toho chčiju magi. Ovšem myslím,že Zdeny si na tom jistě něco najde,třeba že chybí výkon.
[ Link ]
o 07.02.2011, 21:51 | Cenda | Upraveno: 2011-02-07 21:54:04
koupit si Citroen vyžaduje poněkud zvláštní vkus ... za mě 530 ix. Jaguár by tady asi neprošel :-)
o 08.02.2011, 06:44 | empiK (M) | Upraveno: 2011-02-08 06:45:02
chce komfortni auto kvuli zadum a ma jit ke sportovnejsimu BMW? :). Jestli chces komfort, kup si za 800tis nove E350 CGI r.v. 2009. Bude to rozhodne pohodlnejsi, nez BMW.

akorat je podle me zbytecny ti radit. vis co nechces a jsou jen dve moznosti. vybrat ze tri modelu, ktere ti po tvem selektu na trhu zbyly a nebo cekat, jestli nejaka automobilka vyrobi auto, ktere ti bude vyhovovat.
o 08.02.2011, 08:06 | PAVELK
empiK:ono když máš komfortsitze tak bys čuměl jak pohodlný to je pro záda,nejen já ale i můj kamarád co si koupil 5 má problém se zádama, když vlezl na saloně do auta a ještě se ani neprojel tak si ho koupil, dodnes říká že to bylo pro ty super sedačky a volant. A opravdu je tomu tak. Je spokojenej že má 530D a Xdrive
o 08.02.2011, 08:43 | radek.613
Není na světě automobilka, která by vyrobila auto přesně dle přání a všech požadavků Zdenyho :-D :-D :-D
o 08.02.2011, 08:54 | Escudo
Nechci americký, asijský, evropský ani australský auto, doporučte něco

....vyráběji auta Eskymáci?

o 08.02.2011, 09:24 | Only_One
je Rusko Asie? :-D nějak si nepamatuju zeměpis :-D
o 08.02.2011, 11:01 | Vlastah
magor :-)
o 08.02.2011, 13:35 | schimi | Upraveno: 2011-02-08 13:35:27
Pokial chces komfortne auto, tak si kup Volvo S80 AWD.
Ale tam sa za 7l/100 km jazdit dat nebude. Ja osobne by som rozmyslal MB 320 CDI 4matic alebo 280 CDI.
Napr. :
[ Link ]

[ Link ]
o 08.02.2011, 13:37 | hanx
jj co to tady občas čtu tak se docela divím, že tu Volvo ještě pořádně nezaznělo
o 08.02.2011, 13:45 | Midnite
hanx: Volvo pro Zdenyho zaznělo již několikrát, asi nejsi pravý fanda jeho témat :D
o 08.02.2011, 13:49 | muSlim
Inak Zdeny, to E-čko by som Ti tiež mohol doporučiť... Mal som ho tu zase na pár dní od krstných, zajtra vraciam, tak to už prehliadku nestíhaš :-) Ale musím uznať že je to dosť komfortné zvezenie, porovnávať s Legacy sa to nedá ani zďaleka, samozrejme sú to autá rúznej kategórie a určenia, ale predsa. Cesty na ktorých spomaľujem na 40-50 kvôli opravovaným výmolom a ešte i tak drkocem zubami o seba, ten Mercedes dáva pri 70-80 bez potreby zabrzdiť a pocit z jazdy je taký, že počuješ len du-dum-du-dum a pod sebou to ani nepoznáš :-)
o 08.02.2011, 16:07 | Zdeny60
Hoši, vy to berete na lehkou váhu:-) Někteří z vás nedomýšlí, že špatný rozbor věci může přivodit rychlé opakování souřasné situace:-) :-) :-)

Předně: SLime, Legacy 3,0R = 2,0R jsou stejně tvrdá. SpecB je tvrdší. To jsem věděl a šel jsem do koupě s tím, že to vím. Ovšem koupě proběhla v říjnu, nebo kdy a letos po ještě neskončené změ jsou silnice opravdu katastrofou (nejen pro SpecB, ale i pro všechna ostatní auta). Takže já se nyní nepodivuji nad tím, že to je vtrdé, spíše jsem netušil, jka zima dá zbart cestám natolik, že už to bude pro můj stav těžko únosné. A jelikož si nedělám vyhlídky, tak uvažuji - UVAŽUJI - o změněn.

Původně jsem zamýšlel SpecB nahradit opravdu STI pro víkendové ježdění, ale po zralé úvaze jsem to zavrhnul.

SPíše se začínám klonit ke kombinaci většího pohodlného auta s větším výkonem a hlavně komfortem.

A v těchto sférách se snažím vybrat to, co má komfort, výkon, ale nestojí na servisu extremní balík. Tedy ne napřéklad Lexus, který znám sice z doslechu, ale dotyčný majitel se vyjadřoval dost negativně.

Volvo - to tu zaznělo dokonce i ode mě xkrát a vždy to narazilo zase jen a pouze na servis (měl jsem ve firmě S60 D5 a víme, kolik si bral Volvo Štěrboholy za servis-nekřesťanské hodinové sazby (stjně stojí o u ás v OL), ale ceny orig. dílů. Možná brzdy by se řešily přes nějaké jiné dodavatele, ale ostatní věci - výfuk - to jsem jen čučel. Ale po pravd, v tomot směru na tom není SUbaru finančně o moc lépe. S8 z linku je moc hezká, ale malý kufr, resp. nepraktický. Jkao V70 bych to mohl, jenže ta nebude za tento peníz ...

MB ne. Má jej ředitel pivovaru Holba Hanušovice s vím, co stojí provoz (občas se svěřuje). Má 320CDI 4Matic, či co to je z označení 4x4.

Zítra ochutnám PavelK baworáka, abych viděl, co to obnáší - znám jen 530D v kombi.Pak porovnám. Jen na zimu tady, no nevím, no...

Dnes jsem byl omrknout jednoho Forda Mondeo - ale jeho linie (vysoká boční masa, malá kola, pouťový interier) mě odrazují, bť by to splňovalo nízkou cenu, velký prostor, levné poř. ceny aservis mám u nosu.

Když to vezmu vůkol a kolem, tak se mi hodně líbí Accord 2,4 (MY09) v kombi verzi, výkon kolem 147kW na FWD by mi stačil (asi, na čas:-) )jen o tom nevím nic.

Tkaže podružný dotaz: co motory: Agregáty? Koroze? SPolehlivost? Servsiní náklady, má to tu někdo? A nebo aspoň JPP:-) ??

A nebo pak prodej SPecB a pořízení 3,0R neSpecB:.-) Nebo Outback.

o 08.02.2011, 16:24 | Vencaf
;D nekonečnej příběh...
sice se budu opakovat, ale za mě Outback, sice vnitřní prostor nic moc (měřím 2 metry), ale jinak super vlastnosti, což ze Subaru samozřejmě znáš..
o 08.02.2011, 16:28 | muSlim | Upraveno: 2011-02-08 16:32:06
Ajo, ja som zabudol že máš ešte 2.0R, som si to nejak plietol s predajom Tvojej MPS :-) Tak druhý dotaz, si si istý že _potrebuješ_ toľko koní? O dosť by to uľahčilo výber v Tvojom prípade, keby si nechcel bambilión koní a následne ich nevyužíval :-D A subjektívny pocit z jazdy 2.0R a 3.0R a 3.0R SpecB. mi inak napovedá že si niesom úplne istý rovnakým naladením u 2.0R a 3.0R, mimochodom...

BTW.: síce hovno nájazd, ale krstného E-čko (320CDI 4Matic) zatiaľ nevidelo servis okrem garančiek... na druhú stranu je pravda, že to je auto z roku 2007 a má na tachu cca. 29 tisíc :-)))
o 08.02.2011, 16:44 | schimi
To Volvo sa robi aj kombi, v tom by som problem nevidel. Ale zvazovat Accord, ked mas problemy s chrbticou, nie je naj napad. To auto je tvrdsie, cize ziadna makka limuzina. A zavrhnut Mersedes kvoli jednemu nespokojnemu majitelovi, tiez nie je naj napad.
Ked ti robia problemy diery na ceste, kup si Grand Cherokee 3.0 CRD a mas po problemoch. Je tam vykon, slusna spotreba, komfort a navyse dobry vyhlad :-)
o 08.02.2011, 16:47 | Augi
Zdeny60: A co zpět do Superbu? ;-) Jak jsem psal výše, 3.6 V6 4x4 :-)
o 08.02.2011, 17:42 | art
nechat ho vycukat, a třeba to pustí levnějc (rozumný by bylo tak za těch 600 (takže 200dolů což asi ne) a nebo se časem najdou ještě další až je vylosujou) ale asi nevystihuje většinu požadavků že..
[ Link ]
o 08.02.2011, 18:02 | kozlustechnykus | Upraveno: 2011-02-08 18:03:46
Edit: blbe vidim:)
o 08.02.2011, 21:05 | Kounect
Ještě jsi nám Zdeny neodpověděl na C6 :oD
o 08.02.2011, 22:00 | Cenda | Upraveno: 2011-02-08 22:01:30
schimi, Accord a tvrdej? Není to sice houpačka, ale díry i hrboly vezme naprosto v klidu. Taky mě po delší jízdě skoro ve všem bolí záda, v Accordu ani po 1500 km ne. Ale výkonově se nevejde do Zdenyho limitu, navíc neměl pohon všech kol. To by musel jít do Legenda. A ten zas za 600 nebude.
o 08.02.2011, 22:08 | xenon04
Cenda: já už toho legenda vytáhnul vejš :-) bez odezvy
přitom japonec, atmosféra, inteligentní 4x4, výkonově nad limit, nehnije a do 600k taky něco vybere :-)
o 08.02.2011, 22:18 | Cenda
xenon> tak na mobile de tam nějaký 07 do 25t jsou, ale ty kilometry jsou divný...
o 08.02.2011, 23:09 | Nismo.Power
escalade by ti vyhovovala akorát v tý ceně jich moc nenajdeš a vůbec vlastně je to mrdka amerika....

jediný co aspon trochu zde splní tvoje hořejší kriteria je opravdu superb 3,6 v6.... rozhodně lepší ač hnusnější než A6 a rozhodně daleko ale daleko lepší než bmw at si řiká kdo chce co chce..... pokud si teda nemyslel VW jako koncern že celej nechceš :)
C6 to je jebka k tomu se netřeba vyjadřovat...
neSpecB taky možnost samozřejmě....
MB... chtěl auto co nehnije od pohledu což MB hnije na půl pohledu....
accord... tak tvrdý to neni ta rakev akorát s 2,4 to opravdu dost žere....
legend je dost dobrej nápad , splní to japonce, komfortní je až až, 4kolka je dostupná jen je to takový menší než subaru bych řek ....
o 09.02.2011, 07:18 | Escudo | Upraveno: 2011-02-09 07:18:34
Legend je určitě větší, Legacy neni moc velký auto. Jinak myslim že hodně slušnej pojezd, otázkou je, jestli Zdeny bude řešit i případnej další prodej, protože tohle bestseller určitě neni. Na druhou stranu který z těch aut z výběru je...Možná 530xd, ale to je nuda
o 09.02.2011, 09:29 | RedBaron | Upraveno: 2011-02-09 09:30:15
Nismo.Power: Novej superb v kombíku je pro mě nejhezčí škodovka od eRka, Felicie, Fabie ani Oktávky mi nikdy nic neříkaly. Je to v podstatě houpavá loď téměř po vzoru Francie bez nutnosti koukat se na tunu kýblovitých plastů a srandovních tvarů ve vrzajícím interiéru.

Porovnávat ho s aktuální pětkou od BMW je totální blbost. BMW je dražší a má o něco větší servisní náklady ale neporovnatelné je v tuhosti karosérie, naladění podvozku, náhonu na zadek a především v obrovské nabídce výbavy a motorů. Vrchol u Superbu a podobných aut znamená u BMW takový normální střed.

Pokud mluvíme o E60, tak tu debatu radši ani nenačít. Spadá do tzv. temné Banglovy doby BMW. Inženýři odvedli kvalitní práci, takže podvozek a motory OK ale použití ultratvrdých runflat pneumatik, nemotorného prvního iDrive, odpornej vnější i vnitřní design, kvalita materiálů v interiéru a celková robustnost a pocit z auta je asi tak 2x horší než u prastaré E39tky, která je dneska už vyloženě oldschool, stárne, rezne a pěkný kousek aby pohledal, to už je auto jenom pro vyloženého fandu.

Z toho, co tady Zdeny vyjmenoval, asi vyplývají:

Subaru Legacy 3.0R bez Spec-B
Škoda Superb s turbeným čtyřválcem
Honda Legend
Volvo V70
Mercedes E (podle mě hnila stará masařka, novější model ne)
BMW 530i/d bez runflat pneumatik (tady nevím proč se každý přiklání k déčku a haldexové čtyřkolce, když nejlepší, nejkomfortnější, nejtišší a nejvyváženější pětka je právě benzínová zadokolka)

Accord a Mondeo jsou v podstatě auta o třídu níž, navíc ten čtyřválec na svůj výkon fakt žere.
o 09.02.2011, 10:02 | Vlastah
viz link od art-a
to Volvo uz je za 700k, navic v zaruce = servis 0, jen neco za garancky
no a nez skonci zaruka, davno uz ho mit nebudes :-)
o 09.02.2011, 15:26 | PAVELK
tak se Zdeny povozil v E60, to jsem zvědav co napíše za komentáře :-)
o 09.02.2011, 17:36 | Dudelina
Nismo:
"...a vůbec vlastně je to mrdka amerika...." - "C6 to je jebka k tomu se netřeba vyjadřovat..." LOL

BTW: Předpokládám, že v ČR budou tak 2 kousky C6, takže všichni zajisté víme, že to je jebka :)
o 09.02.2011, 18:01 | Zdeny60
Tak tak, díky, PavelK, ještě jednou za prezentaci a svezení.

Tak z venku: docela robustní auto, macatý předek, relativně (na nové Mondeo nemá) velké boční plochy dveří a zadních partií.

Jak jsem kdesi psal, mám občas tu čest s 530D kombi. Jen ji má kolega v jiném r.v. (2010) a jiném stupni výbavy ).

Tak předně, první šok je posez - sedačka - tu chci chci a chci ! :-) To je proti všem dosud mou sedynkou otestovaných sedaček to nej, na čem jsem seděl, a seděl jsem fakt v hodně autech, včetně BMW 3er, Jaguára X-tpye, Mazdy, Toyoty, Audi nespočet,Pežity snad všechny, Citroeny, VW snad vše mimo Seata, Vova XC60, S60, XC70. Volvo je hooodně vysoký standard, ale BMW je prostě dál.
Prostě to bylo, jako bych se v té sedačce narodil, tak mi sedal. Perfektní bederní opěra, nikoliv tvrdá, pěkně měkce tvarovaná, ale citelně vedoucí páteř, boční vedení 1A a sedál taky 1A. Lahůdkou je vedení stehen, vše samosebou elektricky ovládané.
Volant tzv. "v klíně", tedy nemusím při natažených nohách mít natažené ruce a krk jako houser na útěku:-)

POněkud stísněný prostor v oblasti středového tunelu (v SUbaru je "větší průvan", je totoiž o dost nižší, než v BMW).Málo odkládacích ploch, např. na pití a pod.

Dyzjan vnitřku je úhledný, ostřejší linie mi nevadí, kombinace dlouze oble tvarovaných ostrých linií se mi líbí.

Motor - 6ti válec pěkně v řadě za sebou, má razantní projev v pásmu nad odhadji 3000rpm, ale i "vocpod" bere pěkně. Ticho, ticho, v tomto ohledu je ale při vší úctě H6 kousíček lepší, motor není slyšet vůbec, ale je tam zase trochu více slyšet zvuk od podvozku (mám 18´´ ) BMW stálo na 16´´.

Hromada elektronických prvků od klimatizace sedaček po zatahování roletky na oknech a pod, leč - v autě této třídy NENÉ tempomat:-( jistě lze sehnat verzi s ním.

Dle majitele spotřeba průměr komplet za vše 10,5.

Proti 530D je znát, že snad ubylo váhy vpředu a auto se (aspoň co si pamatuji z jízd s 530D) chová lehčeji, pravda, možná i kola 16´´ hrají svoji roli, kolega 530D má myslím 17, ne-li taky 18´´. To však nevím přesně. 530D na mě působila těžkopadnějším dojmem.

Díry to tlumí dost dobře, SpecB je "jiná liga", ta netlumí nic moc, ale k tomu nebyla tvořená. 530i je auto fakt asi na pohodu s možností jet ostře svižně, ale spohodlným tlumeným komfortem.

DOjem z té kratší projížďky je hodně dobrý, avšak i přes vyjádření majitele na téma zima mám stále jisté obavy (Jeseníky vs. rovina kolem MB), i když údajně na dobrých gumách a s trochou znalosti jak na to, se prý dá dost dobře.

V každém případě se po něčem podívám, avšak výběr zpomalí - viz vlákno o dnešní služební cestě:-(((
o 09.02.2011, 18:07 | PAVELK
Zdeny ptal ses na nějaký ceny aut, tady pár pěkných kusů a dokonce se silnějším motorem:
[ Link ]

[ Link ]

[ Link ]
o 09.02.2011, 18:49 | Zdeny60
Tak ta kubatura je fakt už moc. Ale 3litr za nějakou tu mnou danou cenu, uvažuji...
o 09.02.2011, 18:59 | PAVELK
pokud bych dnes vybíral znovu tak hned 8 válec :-)
o 10.02.2011, 18:50 | H-Honza (M)
ja myslim ze podle toho co tady od tebe ctu na foru je to BMW to spravny auto :O)
o 10.02.2011, 22:18 | Syrup
no, at si kazdej rika co chce, ja byt tebou rozhodne NEkupuji RWD do hor! Samozrejme, s dobryma gumama a spoustou presvedceni ze "to vyjedu" se da vyjet leccos, ale na horach bude zadokolka vzdycky minus oproti FWD nebo AWD.
o 11.02.2011, 07:18 | Zdeny60
Syrup - ano, to je sporný bod, kvůli kterému váhám, zdali ano či ne BMW.
o 11.02.2011, 08:49 | H-Honza (M)
tak pokud vahas nad RWD, za penize o kterych tu pises muzes mit 2009 model Cadillac CTS v plne vybave s minimalnim najezdem km
[ Link ]
a budes mit auto kvuli kterymu nebudes jen dalsi blbecek, ritolezec, tatinkuv syn a nevim jakej nesmysl jeste ;o)
kdyz upustis od "atmosfera" muzes mit Opel Insignia 2,8 4x4...
jinak me napada treba Nissan murano.

Ale vsechny tyhle auta mi pro Tebe prijdou zbytecny.
Kup si superb 3,6FSi 4x4 a budes spokojenej.
[ Link ]
o 11.02.2011, 09:32 | Klobouk
doufám že se nepletu,ale na téma designu novému superba v sedanu už sme se tu se zdenym jednou shodli že je to obludnost odporná a že jedině v kombi by se to možná dalo..
o 11.02.2011, 10:39 | Zdeny60
Superb sedan se mi fakt nelíbí a strop jsem si dal 600t.
tzn. musím se do toho vejít, i tak je to dost...

Murano = Tribeca - z bláta do louže, spotřeba vysoká u obou na to, co nabízí, ale komfort tao zase ano, to jo:-)

Insignia = přímovstřik - nechci, měl jsem už MPS.

CTS mrknu.
o 11.02.2011, 12:26 | Augi
Zdeny60: Do 600 se vlezeš v pohodě a v černé ten sedan není škaredej. Mně osobně se přímo i líbí ;-)
[ Link ]
o 11.02.2011, 13:22 | RedBaron | Upraveno: 2011-02-11 13:23:25
Augi, ten sedan není škaredej zepředu. Ale zadek moc krásy nepobral a zboku je to přímo neuvěřitelnej baset. Kombík má přitom krásný ladný tvary a vyrovnaný proporce.
o 11.02.2011, 14:20 | Vlastah
nejak jsem nepobral: "Insignia = přímovstřik - nechci, měl jsem už MPS"
o 11.02.2011, 14:24 | Zdeny60
N98 = o 2,5-3 Kč na litr navíc, navíc ne všude je ( i když před měsícem v ŠPK otevřeli další stopja s N98, takže tohle by řešit šlo), ale mám pocit že s OPC bych jaski nedosáhnul vyššího komfortu jízdy, než u Legacy.
o 11.02.2011, 14:26 | Zdeny60
Augi? Superb jedině jako kombi, sedan - zadek - je násilná patlanina, navíc v blatnícíh utopený kola, ne, prostě SUP I byl bezpohlavní, ale ne škaredý. Tohle je škaredý. Když, tak fakt jedině kombi.
o 11.02.2011, 14:50 | Vlastah
jo tak
o 16.02.2011, 16:00 | Zdeny60
Že by náhrada a návrat ke kořenům??
(tedy k naftě?) Vymění se úhlovka za 50litrů a davaj:-)

[ Link ]
o 16.02.2011, 16:44 | Syrup
Nerikej mi ze by sis koupil dovoz z I ... taky jsem na nej koukal ale ten interier a Icko v servisce me dost odradilo :)
o 17.02.2011, 21:51 | tommas
Zdeny60: Kolik ročně najezdíš, že řešíš tak vehementně spotřebu? Přece jenom v nákladech auta za 600K se nějakých 10k ročně navíc za PHM už rozpustí, ne?
o 19.02.2011, 08:36 | cupra.165 | Upraveno: 2011-02-19 08:40:01
Co infiniti fx?
Kdyz uz,tak uz :-) cert vem spotrebu.
[ Link ]

[ Link ]

To je auto,za kterym se vzdy otocim :-)
o 19.02.2011, 09:17 | muSlim
2 cupra.165: Ale pochopte už, že Zdeny _rieši_ spotrebu, len tu robí ramená že nie. On je ten dízlový král, chce bambilión koní, ale aj spotrebu do 5/100 :-))) Človek čo nerieši spotrebu a chápe, že kone potrebujú nakrmiť, nebude všade vypisovať, že 3 liter jazdí za 8.6/100 a že pritom jazdí svižne občas. Zdeny nech si toto neberie ako útok, je to tak aj keď si to neprizná na 100% a nájde protiargument, ktorému sa len zasmejem :-)
o 19.02.2011, 09:53 | H-Honza (M)
Bod pro Slima, tenhle dojem mam celou dobu ale nechtel jsem to tady nejak pitvat. On mi prijde nekdy tak trochu jako schizofrenik, nebo jako 90% ceskych ridicu.
Chci 300koni v atmosfere a v benzinu, ale se spotrebou jako 1,9Tdi, abych mohl na dalnici jezdit 120 a vsude vypravet jak mi ten trilitr 4x4 zere 8l benzinu, i kdyz spotrebu vlastne neresim. A chci 4x4 pac muzu na dalnici plny snehu prejdet vsechny ty prizdisrace co se opatrne vlecou v pravym pruhu. Prodal jsem MPS pac na me bylo tvrdy a koupil si specB a... a ono je to taky tvrdy auto :O)
o 19.02.2011, 10:18 | Syrup
cupra: to cumim, Infinity se pohybuje tahkle "levne"? :-O ... nacpat tam plyn a neni o cem :D
o 19.02.2011, 16:39 | Tichy | Upraveno: 2011-02-19 16:40:24
No ono Infiniti neni zrovna zvlast pohodlny, ale taky se mi moc libi.

Jinak jako Slim a H-Honza. Kdyby byl Zdeny trosku soudnej, tak by konecne pochopil, ze jeho stylem jizdy nepotrebuje 300PS.

H-Honza: "A chci 4x4 pac muzu na dalnici plny snehu prejdet vsechny ty prizdisrace co se opatrne vlecou v pravym pruhu." ale ve vysledku stejne pojedu v pravym a jen si budu uzivaz pocitu, ze mam 4x4. Vzdyt ja vlatne mozna ani 4x4 nepotrebuji, protoze uvazuji na zadokolkou od BMW. LOL
o 20.02.2011, 09:53 | Zdeny60
Hele, neřeště moje koně, a diskutujte k věci. Infinit = USA = NE!

jen poznámku k té tvrdosti: říkám kdyb - KDYBY - nebyly silnice po zimě ve stavu, jako josu teď, jsem nastokrát sokoje,m jak svýkonem, tak spotřebou. ALE ony nejsou a vo tom to je. Hledám měkčí řešení - rýsuje se Outback 3,0R. Zůstanu u 4x4, přeci jen zima, 530i není v slušném stavu. Do D nejedu, nemám čas ani chuť někam letět a pak s prázdnou zpátky.

o 20.02.2011, 11:11 | H-Honza (M)
Infiniti = Nissan = japonsko
Infinity FX se vyrabi v Kanagave, coz je Japonsko.
o 20.02.2011, 11:13 | JR
Honza ma pravdu :-)
o 20.02.2011, 11:57 | cupra.165
Zdeny,ja prave infiniti vybral,protoze je made in japan.Kde si prisel,ze je to usa? Tohle neni tribeca. Ale jo,pokud chces zapadnout s davem,kup si neohrabanou xc90. Chtel sem to ozivit kdyz si mel vystredni MPS nebo specB. Infiniti je na silnici velmi dobry,vylucny design,malo se to krade,verim tomu ze podvozkove to bude na rovine outbacku 3.0R K tomu nezmar motor,bohata vybava.
o 20.02.2011, 11:59 | cupra.165
a hlavne...vyzva pokorit mytus,ze velkoobjemove motory s vyssim vykonem zerou......
o 20.02.2011, 13:23 | crestik
silnice jsou sice po zimě strašné, ale svádět na to, že kvůli tomu vyměním auto, bo je na dírách tvrdé je podle mě úlet. Naštěstí do mojeho auta dali volant, tak se tomu nejhoršímu vyhnu, a jestli něco menšího jednou za čas přejedu 120tkou nebo něčím s tvrdším podvozkem, je podle mě uplně jedno. Pokud je to s ohledem na záda, tak bych řekl, že výstup do schodů je pro páteř větší zátěž, než přejezd díry jednou za čas.
o 20.02.2011, 16:37 | Tichy | Upraveno: 2011-02-20 16:37:49
Jen opakuji, ze Ifiniti ma velmi dobrej podvozek, kterej me nadchnul, ale neni to nic pro naseho Zdenyho. Navic uvnitr neni zrovna mista na rozdavani.

o 20.02.2011, 19:41 | Zdeny60
Tak to jste mě dostali. Že to je nějaká odnož Nisau, to vím. Měl jsem ale za to, že se to vyrábí v USA. Nemůže hlt člověk vědět vše:-(
o 20.02.2011, 20:06 | muSlim | Upraveno: 2011-02-20 20:07:33
Ani nie tak v USA, ako pre USA primárne :-) Japonci tam nemali moc veľké šance na presadenie sa, tak im vytvorili luxusnejšie odnože pre US trh dávno pradávno. Nissan má Infinity, Honda má Accura, Toyota má Lexus... Všetko to hlavne kvôli Amíkom, ktorí potrebovali niečo viac a od zvučnejšej značky než nejaká Toyota, Nissan alebo Honda :-)
o 23.03.2011, 20:58 | Zdeny60
Tak po delší době oprašuji téma. Jelikož včera se v sekci bazar zjevil inzerát na Lexus 430, nastudoval jsem všechny možné i nemožné informace o tomot autě včetěn spotřeby, kvůli které se strhla zajímavá diskuize k inzerátu, ale ta byla odstraněna.

Když to vezmu kolem a dokola, tak i toto by byla varianta. Alespoň dle vzhledu s ejedná o auto, který by mě mohlo uspokojit a to jak hlavně pohodlím, tak nakonec i výkonem (který sice prakticky nevyužuji, ale mám z něj radost .-) Komnetáře nedávat:-)!

Otázkou je, na kolik ale vychází provoz tohoto auta. Když přemýšlím o tom, co je spáno v inzerátu a za kolik se tyto vozy nabízejí (kupodivu relativně levně), je to podezřelé. Kupř. set brzd se 4pístkem veselých 75litrů vč. DPH není levný a stojí víc, než speciály na STI:-(

Hlavně, není to tak okoukané auto, jako 5er BMW či A6. A jakožo japonská top značka by měla být i spolehlivá.

Přemýšlím,ale nevím, no. Pravda je, že ten dyzja se mi líbí proto, že to není ten klasický evropský střih.

Komentáře?

Nismo - včera jsi tam vedl plamenné diskuze, tak dej něco z reálu, kolik ti jich dnes přijelona servis a co se na tom se*e?
o 24.03.2011, 07:31 | H-Honza (M)
lexus je taky dobra volba, sice RWD, ale pokud se pres to preneses, myslim ze bys mohl uvazovat i o nem, 4x4 sice dela ale ty jsou mimo ten limit cos psal - LS600 za ty prachy nesezenes.
Servis nevim, mozna Te Dan trochu vystrasil, na jednu stranu bych to nevidel tak cerne. na druhou se tak trochu pridam.
Mam zakaznika co ma myslim 3 lety Lexus LS600, neda na nej dopustit, rika ze je s autem maximalne spokojeny, nicmene i kdyz je to porad spolehlive auto, co ho nikdy nikde nenechalo, servis navštevuje pouze na predepsane prohlidky, tak ho servis za posledni 3 roky stal pres 220 000,- a vyjma vymeny tlumicu se pritom jednalo pouze o bezny servsi v ramci predepsane udrzby. Tenhle pan si nechava v Lexusu auto pravidelne myt, a snad i dolejvat kapalinu do ostrikovacu.
Jinak s LS600 jezdi kolem 10tky prumer.

jinak ...
[ Link ]

[ Link ]

jen ten mark levinson s tape deckem :O)
o 24.03.2011, 10:29 | muSlim
Jj, spotreby a spoľahlivosti sa fakt netreba báť. Problém je to so servisom z toho hľadiska, že sú to dardy aj za blbú vodu do ostrekovača a podobne ako Subaru (blbé porovnanie, čo sa kategórie týka, ja viem), tak na to nezoženieš (a možno je to aj dobre) nič z druhovýroby prakticky. Ono to nie je auto pre šupáka čo si naňho našetrí a potom nemá na Lexusácke ND a spotrebák... Tiež by som ho bral, milerád, ale ešte som moc veľká socka na to, aby som ho udržiaval :-)
o 24.03.2011, 10:45 | Kamil
Zdeny60 - když to Dan vystavil, tak jsi mi napadl jako první, ale vzhledem k tomu, jak se diskuze potom zvrhla jsem ti ani nic nepsal. Dle mě je to parádní vozítko a když si zpětně promítneš, kolik jsi nasypal za poslední dva roky do auta (výměny, lehký nehody atp.), tak si myslím, že tě provoz Lexusu účet nevyluxuje - zvlášť když je tam udělanej celkem velkej servis.
o 24.03.2011, 12:12 | Zdeny60
Kamil:

pouze jsem reagoval na uivedenou spotřebu. Nic víc.
o 24.03.2011, 17:10 | Losky
Doufám, že jednou budu muset taky řešit takový problém:)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3222 sekund.